شما چقدر در مورد TCM بدانید در درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما چقدر در مورد TCM بدانید در درمان بیماری مزمن کلیه

شما چقدر در مورد TCM دانم در درمان بیماری مزمن کلیه؟ به عنوان بار رفتن، TCM است بیشتر و بیشتر در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. شما می دانید، می تواند بیماری کلیه بدون عوارض جانبی بسیار را درمان کند.

TCM فارماکوپه بار خوانده شده است کاملا در مورد انواع 1000-2000 داروهای چینی وجود دارد، مورد استفاده رایج در مورد چند صد می باشد. در صورت، داروهای چینی هستند گیاهان ریشه، ساقه، برگ و ریزوم مانند برگ Sennae (سنا برگ) را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به دفع مدفوع. برخی مانند مایع منی coicis، سیب زمینی شیرین چینی، زالزالک، و غیره، می توان آنها را به عنوان مواد غذایی صورت گرفته است، همچنین آنها به عنوان داروهای استفاده می شود. مانند خشک کردن زالزالک هضم کمک می کند. بنابراین، شما می توانید ببینید، besically داروهای چینی هستند گیاه گیاهی و بسیار طبیعی است. در واقع در واقع وجود دارد برخی از داروهای گیاهی است که می تواند عوارض جانبی ایجاد، برای مثال، داروهای نام MADOULIING، CHUANMUTONG می فیبروز بینابینی باعث زیرا آنها حاوی یک نوع ماده اسید aristolochic. این به تمام شناخته شده است. به عنوان پزشکان نفرولوژی، ما بسیار ارزش و توجه نزدیک به آسیب های ناشی از دارو. ما را انتخاب کنید داروهای گیاهی بسیار با احتیاط. داروهای گیاهی ما را انتخاب کنید و استفاده می اولا بدون سمیت کلیوی و هر گونه عارضه جانبی. علاوه بر این، مطمئن نیست که آیا شما باید درک درستی در مورد درمان ما (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، گیاهی گردان درمانی، گیاهی جدید فشرده سازی درمانی، دارو گیاهی حمام درمانی، دهان طب گیاهی درمان، بالا گیر گیاهی انما درمانی، پا گیاهی حمام درمانی به حال، طب سوزنی گیاهی و Moxibustion درمانی، گیاهی تقویت و تغذیه درمانی و غیره) این درمانهای گیاهی ما به بیماران را به طور عمده در خارج استفاده می شود، و گیاهان را از طریق حفره التراسونیک تکنولوژی خرد کردن پردازش، مواد تشکیل دهنده داخل داروهای تواند به طور موثر از طریق پوست جذب شده و مورد هدف قرار می رسند در ضایعات کلیوی.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید TCM درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: